Huur mij

STAP1

Kies het voertuig dat u het meeste schikt.

Controleer de afmetingen voor de rolstoelgebruiker en het aantal zitplaatsen in de wagen.

Bekijk de huurtarieven.

 

STAP 2

Bekijk de "Algemene voorwaarden Vedigo" om u te vergewissen van de verplichtingen als huurder.

Ook de Algemene Voorwaarden van Baloise omnium verzekering staan hieronder


STAP 3

Controleer de beschikbaarheid van het voertuig op de kalender.  Stuur een mail via het contactformulier met duidelijke vermelding van het voertuig en de gewenste huurperiode. U ontvangt snel de gepaste prijsofferte.

Je kan ook bellen of mailen naar de gegevens onderaan.

SINDS 10 FEBRUARI 2020 IS VEDIGO GESTOPT MET AUTOVERHUUR

MET DANK AAN ALLE TROUWE KLANTEN


HOME >> HUUR MIJ

AUTOVERHUUR VEDIGO

FAQ:

Hoe kan ik reserveren?

Via bovenstaand stappenplan kan u een voertuig reserveren. U kan ook eenvoudig een mail sturen of bellen voor de tarieven en de beschikbaarheid.

rent@vedigo.be  -  0468 262886  -  03 4542446


Hoe en wanneer mag ik betalen?

Zowel de borgsom, de huur en mogelijke kosten moeten via overschrijving gestort worden. De borgsom dient minstens 5 werkdagen voor aanvang van de huurperiode gestort te worden.  Het bedrag van de huurperiode dient ook vooraf de huurperiode gestort te zijn. De terugstorting van de waarborg gebeurt daags na het inleveren van het voertuig op het einde van de huurperiode.


Welke documenten moet ik bij hebben?

Een kopie van de identiteitskaart en het rijbewijs van de bestuurder van het voertuig voor de aanvang van de huurperiode


Wat moet ik doen als er iets voorvalt onderweg?

Te allen tijde VEDIGO onmiddelijk op de hoogte houden. In geval van een aanrijding of ongeval dient u ook direct de politie te bellen.

Dirk Verlinden

Tel: +32 3 4542446

Gsm: +32 468262886

BTW BE0 718 913 124

IBAN  BE65 7512 0970 9996

Alle dagen open

Hoog Lachenen 63

B-2500 Lier

rent@vedigo.be